فرماندار ملایر گفت: مدیران از ظرفیت فضای مجازی، مطبوعات و رسانه‌ها در اطلاع رسانی خدمات دولت استفاده کنند.

بهره گیری مدیران  از ظرفیت فضای مجازی و رسانه هابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،قدرت الله ولدی، معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایربا اشاره به اینکه  مدیران  باید از ظرفیت فضای مجازی، مطبوعات و رسانه‌ها در اطلاع رسانی خدمات دولت استفاده و شفاف عمل کنند افزود: مدیران دستگاه های اجرایی خدمات دولت را به مردم اطلاع رسانی کنند.

وی با بیان اینکه مدیران و رسانه‌ها نباید از یکدیگر باج خواهی کنند و باید با اصحاب رسانه و خبرنگاران این شهرستان تعامل داشته باشند اظهار داشت: هیچ مدیری حق شکایت از مطبوعاتی که مجوز قانونی دارند را ندارد.

فرماندار ویژه ملایربیان  کرد: همراهی و کمک مدیران برای رسیدن به اهداف نیاز است و هر یک از مدیران این شهرستان موظف هستند هفته‌ای سه مدیرکل استانی را به شهرستان دعوت و پیگیر امور محوله باشند.

ولدی با اشاره به تدوین سند سه ساله راهبردی توسعه این شهرستان تاکید کرد: با توجه به توانمندی خوب مدیران و مهیا بودن زیرساخت‌های موجود در این شهرستان، برنامه‌های عملیاتی این سند از سه سال به ۲ سال کاهش پیدا می‌کند.

معاون استاندار همدان به حوزه جهاد کشاورزی اشاره وادامه داد: در سند توسعه ملایر احداث ۲۴ هکتار گلخانه تعیین شده است، در حالی که با شرایط خوب تسهیلات این سطح از گلخانه امسال اجرا و برای ۲ سال آینده حدود ۵۰ هکتار دیگر پیش بینی شود.

ولدی جذب اعتبارات به ویژه ملی را ملاک ارزیابی مدیران دانست و با تاکید بر برنامه محور بودن آنان اظهار داشت: برای احقاق حق این شهرستان از مطالبه گری و پیگیری دست برنمی دارم و در کنار مجموعه مدیران و نمایندگان مجلس تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا شهرستان سربلند شود.

فرماندار ویژه ملایر برگزاری جشنواره مبل و منبت و جشن ملی انگور را از دیگر وظایف مدیران برشمرد و تاکید کرد: تمامی مدیران باید احساس کنند که میزبان این جشنواره‌ها هستند.

ولدی به احصا ۹ طرح ملی همچون ورزشگاه پنج هزار نفری، فاضلاب شهر ملایر، طرح‌های دانشگاه ملایر، خط انتقال آب و ایستگاه پمپاژ و تصفیه خانه، بازآفرینی شهری، محورهای سامن_ بروجرد، ملایر_ توره، ملایر_ آورزمان و راه آهن همدان_ ملایر در این شهرستان اشاره و بر لزوم پیگیری مجدانه مدیران با ارائه برنامه زمانبندی مشخص برای اتمام این طرح‌ها تاکید کرد.

انتهای پیام/ج

 مدیران  از ظرفیت فضای مجازی و رسانه ها استفاده کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
م ح
۰۹:۰۷ ۰۱ تير ۱۳۹۸
نظامیان انقلاب اسلامی خوب دارن دشمن روهدف قرادادن اماغیرنظامیان هدفی رونزده اندوبادشمن مقابله سختی نکرده اند.